Új kütyü érkezésekor mindig jól jön egy kis plusz hype, és a bevezető kampányok egyik bevett eszköze az unboxing videó.
Ezek jó részét neves szakújságírók készítik (még a termék piacra kerülése előtt.

Ezen csavart egyet a Samsung az új Galaxy S II megjelenése alkalmából, és az újságírókkal extreme unboxing videókat készített.

Hullámvasúton, rally autóban, ejtőernyős zuhanás vagy műrepülés közben ugyan semmivel sem meggyőzőbb a 8 megapixeles kamera vagy a Super Amolded Plus kijelző, mégis sikeresnek tűnik a kampány: az előd Galaxy S unboxing videó 10 hónap alatt ért el 225 000 megtekintést a youtube-on, míg a mostani kampány eddig legsikeresebb darabja alig 6 nap után már 165 000 megtekintésnél tart.

(a kampány annyira kezdeti fázisban van, hogy a hivatalos oldalon egyelőre passzív az extreme unboxing menü:)

A hype tehát fokozható, csak jól kell csomagolni a (ki)csomagolást.

:elnézést