Legalábbis kereshető: youropenbook.org
(Ha például a kérdés az openbook jelenléte a facebookon, akkor itt a válasz)
De ha túltekintünk az adatvédelmi elveken (Ott hagyod a facebook-ot, vagy maradsz hülye balfasz), érdekes eszközhöz juthatunk.
(A közösségi média marketincélú használatával szembeni egyik leggyakrabban emlegetett kifogás a mérhetetlenség – kérdezz csak meg egy szeóst🙂
Így viszont ha nem is pontos számokat, de tendenciákat nyomon követhetünk (erre közvetve alkalmasak lehetnek a facebook social pluginek is, lásd: Mi van köreinkben – a facebook activity feed pluginja mint trendfigyelő)
Például a bikicsunáj még nem csengett le.
Ha viszont keményebb zenében utazunk, megnézhetjük például, mi az arckönyvesek véleménye a Metallica budapesti koncertjéről.
Szóval lehet, hogy a facebook számára nem a legfontosabb a privacy, de ha valaki a közösségi médiában szeretne marketingelni, ezt talán nem is bánja annyira…
Recent Comments