Legalábbis kereshető: youropenbook.org

(Ha például a kérdés az openbook jelenléte a facebookon, akkor itt a válasz

 

De ha túltekintünk az adatvédelmi elveken (Ott hagyod a facebook-ot, vagy maradsz hülye balfasz), érdekes eszközhöz juthatunk.

(A közösségi média marketincélú használatával szembeni egyik leggyakrabban emlegetett kifogás a mérhetetlenség – kérdezz csak meg egy szeóst🙂

 

Így viszont ha nem is pontos számokat, de tendenciákat nyomon követhetünk (erre közvetve alkalmasak lehetnek a facebook social pluginek is, lásd: Mi van köreinkben – a facebook activity feed pluginja mint trendfigyelő)

Például a bikicsunáj még nem csengett le.

Ha viszont keményebb zenében utazunk, megnézhetjük például, mi az arckönyvesek véleménye a Metallica budapesti koncertjéről.

 

Szóval lehet, hogy a facebook számára nem a legfontosabb a privacy, de ha valaki a közösségi médiában szeretne marketingelni, ezt talán nem is bánja annyira…