Ennyi, kész, befellegzett az újságírásnak:)

Végük a laptopoknak – ezzel a bombasztikus címmel jelent meg beszámoló Cannes-i reklámfesztivál egy előadásáról.a szívlapát blogon.

Nem ártana azonban, ha egy poszt címe legalább köszönőviszonyban lenne a poszt tartalmával, és nem keverne alapvető fogalmakat.

Mint megtudhatjuk, a mobil mindig az emberek keze ügyében van, és a mobil internettel rendelkezők kétharmada naponta átlagosan 35 percig használja netezésre telefonját.

Wtf. Hatalmas csapás a laptopra.

Van persze kevésbé bulváros megállapítás is a posztban, például hogy a mobil és a pc más igényeket szolgál ki… Yesss.
Bár eddig a laptopról volt szó, nem pc-ről – és ez a két kategória egymásnak is vetélytársa. De ez sem derül ki a posztból.

Az is érdekes, hogy egy mobil internetről szóló posztban említésre sem kerül a netbook (nem beszélve az iPad-ről)…

Végül még megtudhatjuk, hogy akkor jó egy (mobil) program, ha jó és hasznos, vagy legalább szórakoztató.

Nem tudom, hogy az eredeti előadás volt-e ilyen felületes, vagy csupán a Kreatív munkatársa ír olyasmiről tudósítást, amihez nem ért, de ez a poszt nem jó és nem hasznos. Bár legalább szórakoztató:)

 

 

A Video killed the radio stars című dallal indult útjára 1981-ben a Music Television.

A 3 screenről és a konvergenciáról már írtam: Egy eszköz mind felett.