Valaki elrabolta Christina Perassot. A lány egy bezárt szobában tér magához, és csupán egy laptop (és a facebook ismerősök) segítségére számíthat. Az idő fogy, a laptop merül…

30132354-0[1]

Így indult az Intel és a Toshiba közös kampánya, az Inside című thriller mini sorozat, igérete szerint egy ‘közösségi film élmény’.
A történetet a fiktív főszereplő valóságos facebook falán követhettük, és akár az események menetét is befolyásolhattuk (persze ez nem egészen igaz, de az illúzió adott:), hiszen a menet közben forgatott részek többször reflektálnak a valós életben (már amennyiben a facebook fala valós valóság:) történő dolgokra.

A film amúgy alapvetően (casting, rendezés, atmoszféra ilyenek…) rendben van, bár a történet vége – a műfajnak köszönhetően –  eléggé kiszámítható.

Viszont hogy igazán sikeres volt-e a kampány, azt nem tudom, hiszen 55 035 facebook fan jóval olcsóbban is elérhető…

Ettől függetlenül hasonló interaktív, ‘közösségi film élmény’ minden bizonnyal egyre több várható…

 

A részek: http://theinsideexperience.com/episodes

Christina Perasso facebook oldala

A brand page: http://www.facebook.com/TheInsideExperience?sk=info

kiszabadult http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=237831372923361&id=214021851970980