Örökzöld téma (legalábbis néhány éve:) a personal branding.
Itthonról elsőre hárman jutnak eszembe – és elnézést a többiektől: ez nem azt jelenti, hogy a személyes brandjük rosszabb lenne vagy ilyesmi; csupán azt, hogy mégsem ők jutottak eszembe először🙂 – Pollner, Rabbit és Doransky.
Náluk az egyén és a nick összenőtt, nem külön entitás.
Az online jelenlétükben nem keveredik a szakmai tartalom magánélettel, önmegvalósítással, provokációval, egyéb zajokkal
Világos, letisztult kontent, tudatosan védjegyként használt blogok és nickek.
De mit tegyen az ember, ha igen régen blogol (legalább olyan régen, mint a fentiek), de csupán(?) mint nick – és ráadásul ezt a nicket nem is szeretné felfedni?
- mert ez a nick nem retweetelt, hanem reagált
- mert ez a nick nem tanulmányt, hanem verset írt
- mert ez a nick nem dolgozott, hanem szórakoztatott
- mert ez a nick nem branding, csupán personal…
Át lehet-e konvertálni a personal nicket personal branddé?
Mit gondolnak: a tudatosság győz a spontaneitás felett?
Recent Comments