Kagylózz ide Öregem, avagy mizu a modorossággal?

Véget ért az első online szövegíró verseny.

Az eredmények a kreatívon olvashatók.

Ami látszik, hogy a sikeres online reklámszöveg titka az erőltetetten szlenges modorosság:
Kagylózz ide Öregem, Skubizz ide!, Figyuzz ide!, a kis Gézengúzok, Ne légy puding

Persze, már a Mizu-generáció tolja…

(régebben: Ki volt 2010 legjobb online copywritere?)

p.s.: Itt is értetlenkednek páran: http://reklamtorta.blog.hu/2011/02/03/ne_legy_puding_oregem

Comments

comments

“Kagylózz ide Öregem, avagy mizu a modorossággal?” bejegyzéshez 3 hozzászólás

  1. OH Drága posztoló! Értem én, hogy te valami nagyon okosat akarsz írni, de ez neked nem megy… Hogy miért is? Mert szimplán tudatlan vagy. Kár hogy fogalmad sem volt a versenyről a feladatokról és még sorolhatnám. Lövésed sincs az adott fordulóban a megadott landing page tartalmáról és az adott célközönségről. De feltenném a kérdést ohh nagy posztoló: Miért nem jelentkeztél TE a versenyre? Miért nem mutattad meg TE, hogy mit tudsz? Miért nem mutatod meg, hogy hogyan is néz ki egy nyertes szöveg? Ne fikázz ember, hanem mutasd meg, hogy te mit teszel le az asztalra és azután pampogj!Egy versenyző…

  2. Kagylózz ide, kedves Versenyző:)Sajnálom, ha magadra vetted.Ettől függetlenül tény, hogy a modoros megoldások voltak sikeresek (nem tudom, a többi milyen volt)És ez nem a szövegírók hibája. Vagyis ha fikáztam – már ha fikázásnak vesszük azt, ha valamiről, ami modoros, megállapítom, hogy az:) -, úgy max a kattintók ízlését fikázhattam.

  3. @ILOVEIThm, az "oh" meg a "pampogj" full ugyanaz az émelyítő, modoros stílus, amiről Laca a posztban ír, biztos véletlen 😉

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.